Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Ictinus - level editor

Φτιάχνω αυτό το καιρό έναν level editor για την DarkBasic Pro.Αν και στην αρχή μου φάνηκε περιττό, δυστυχώς δέν βρήκα κάποιον editor που να κάνει ακριβώς αυτό που θέλω.Με λίγα λόγια θέλω να τοποθετώ τα αντικείμενα μου, είτε δυναμικά, είτε όχι και να μπορώ να τα ελέγχω μετά στο προγραμμά μου. Κάτι τέτοιο δέν υπάρχει δυστυχώς, άν και είναι πολύ βολικό σαν ιδέα.Έτσι αποφάσισα να το φτιάξω.

Ο editor παράγει ενα .dat αρχείο που είναι ουσιαστικά το level σας και πρέπει να καλέσετε αυτό το αρχείο στο πρόγραμμα σας.Έτσι δέν χρειάζετε να γράψετε κώδικα για να τοποθετήσετε και να περιστρέψετε κάθε αντικείμενο.Τα κάνετε μέσα απο τον editor,ο όποιος θυμάται τις θέσεις του κάθε αντικειμένου.Στην συνέχεια μπορείτε να χειριστείτε τα δυναμικά σας αντικείμενα (παίχτες,εχθροί) με βάση το όνομα τους και όχι να μπερδευτείτε με object numbers.

Ο editor είναι συμβατός με το 3ds max, που σημαίνει τα μοντέλα που κάνετε import έχουν το ίδιο σύστημα συντεταγμένων.Δηλαδή ένα μοντέλο που φαίνεται με την όψη του στο front παράθυρο στο 3ds max, το ίδιο θα συμβεί και στον editor.Συνήθως πρέπει να περιστρέψετε τα μοντέλα στην DarkBasic, για να εμφανιστούν όπως και στο 3ds max.

Ictinus 0.1
-Μετακίνηση στους x,y,z άξονες.
-Κλωνοποίηση μοντέλων.
-Σμίκρυνση, μεγέθυνση μοντέλων.
-Εισαγωγή μοντέλων 3DS,X,MDL,MDL2,MDL3,BSP
-Στοίχιση μοντέλων ανάλογα με το grid.
-Διαγραφή μοντέλων.
-Εκτός απο την θέση, σώζετε και το rotation του αντικειμένου.
-Υποστηρίζει μέχρι και 1000 αντικείμενα.



Μόλις προστεθούν περισσότερες δυνατότητες θα γράψω κάποιο download link.


Τι θα προστεθεί στο μέλλον
-Top down view.
-Δημιουργία primitives.
-Εισαγωγή textures στα primitives.
-Περισσότερη ευκολία στην χρήση.
-Skyspheres.
-Lights.
-Filemanager.
 

Copyright © panosdk Design by BTDesigner | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger