Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Κάντε το google calendar να σας στέλνει υπενθυμίσεις στο κινητό, με sms.


Για να πω την αλήθεια αποφεύγω να έχω όλα μου τα προσωπικά στοιχεία σε μία εταιρία. Ειδικά το πρόβλημα είναι με την google, που προσφέρει μέχρι στιγμής τις πίο πολλές υπηρεσίες. Στην google έχω το email μου, το blog μου, το picasa,you tube,τις ειδήσεις και last but not least (που λένε και στο χωρίο μου), το google search. Μιλάμε για αρκετά μεγάλο όγκο προσωπικών δεδομένων. Το να έχει μια εταιρία τόσα δεδομένα για ένα χρήστη βέβαια δεν θα το συζητήσουμε εδώ. Απλά θέλω να πώ σαν εισαγωγή ότι τα προϊόντα της google δέν έχουν επιτυχία μόνο επειδή είναι δωρεάν. Προσφέρουν άριστες υπηρεσίες. Τόσο καλή είναι η εμπειρία του χρήστη που τις περισσότερες φορές ξεχνάμε, το πόσο σημαντικό είναι μια εταιρία να έχει τόσο όγκο δεδομένων από όλο τον κόσμο. Μάλλον έκανα την πίο άκυρη εισαγωγή για να μιλήσω για το google calendar. Αλλά εντάξει όταν έφτιαξα το calendar αυτά σκεφτόμουν.

Πάμε λοιπόν στο θέμα μας. Το google calendar θα το έχετε ακούσει προφανώς. Είναι ένας ακόμη τρόπος να οργανώνουμε τίς διάφορες υποχρεώσεις, ραντεβού, πληρωμές ( γενικά ότι κάνουν οι πολυάσχολοι άνθρωποι) (πολυάσχολοι είναι αυτοί που φαίνεται να τρέχουν όλη μέρα, χωρίς απαραίτητα να συντρέχει κάποιος σοβαρός λόγος). Όποτε το google calendar αναλαμβάνει να σας θυμίζει όλες σας τις υποχρεώσεις, εύκολα και από όλες τις συσκευές που είναι συνδεδεμένες στο δίκτυο.

Η εφαρμογή είναι πολύ απλή. Οπότε δέν θα σταθούμε καθόλου στο πώς και τι. Αρκεί ένα account στο google, που όλοι λίγο πολύ έχουμε και μέσα σε 5 λεπτά έχουμε στήσει τις υπενθυμίσεις μας. Εκεί που θέλω να σας πάω είναι στις ρυθμίσεις και στην καρτέλα “Ρύθμιση κινητών συσκευών”.
Εδώ θα δηλώσουμε να μας έρχονται ειδοποιήσεις στο κινητό με την κάθε υπενθύμιση/συμβάν που έχουμε καταχωρήσει στο πρόγραμμα.

Καταχωρίστε λοιπόν χώρα και τηλέφωνο και θα πάρετε έναν κωδικό επιβεβαίωσης. Αφού τον καταχωρήσουμε και αυτόν είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε το πρώτο μας μήνυμα με ένα συμβάν που θα φτιάξουμε.

Είναι λίγο παράξενο να σου στέλνει η google μήνυμα.


Και το μήνυμα που βάλαμε σαν δοκιμή.

Η ερωτήσεις που έχετε είναι...
- Δουλεύει με ελληνικές εταιρίες κινητών;
- Ναι με όλες τις μεγάλες εταιρίες.

- Και πόσο κοστίζει;
- Τίποτα. Αν και πήρα σήμερα τηλέφωνο στα κεντρικά της vodafone, και η κοπελίτσα δέν είχε ιδέα για το τι πράγμα μιλάμε, δέν υπάρχει καμία χρεώση.Άν θέλετε μπορείτε να το δοκιμάσετε σε ένα καρτοκινητό.

- Μπορώ να το έχω να μου στέλνει μηνύματα κάθε 1 λεπτό
- Don't be evil.
 

Copyright © panosdk Design by BTDesigner | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger