Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Pick of the week - Paint .NET


To Paint.NET ξεκίνησε σαν μια δωρεάν και καλύτερη έκδοση του Ms paint, γραμμένο πάνω στο .net framework της Microsoft.Αν και απο την αρχή τράβηξε την προσοχή του κόσμου, κατάφερε να εξελιχθεί και να συναγωνίζεται, όχι το τραγικό Ms paint, αλλά το Photoshop και άλλα παρόμοια προγράμματα.


Αυτό που κατάφερε η Adobe με το Photoshop είναι να θέσει τα standards, σε ότι αφορά την επεξεργασία εικόνας.Και έτσι για να πετύχει πλέον ένα τέτοιο πρόγραμμα, πρέπει να "φέρνει" στο Photoshop.Έτσι ώστε να μπορεί ένας έμπειρος χρήστης να νιώσει σαν το σπίτι του, αλλά παράλληλα να μπορεί να εκτιμήσει και τις καινούργιες δυνατότητες του. Ένας απο τους σημαντικότερους λόγους  που αποτυγχάνει το Gimp, είναι οτι το γραφικό περιβάλλον του, δέν έχει και μεγάλη σχέση με το Photoshop.Και αυτό σημαίνει ότι κάποιος θα πρέπει να δαπανήσει περισσότερες ώρες στην εκμάθηση του, αν θέλει να αλλάξει εργαλείο.

Μόλις τρέξετε το πρόγραμμα λοιπόν θα βρεθείτε σε γνώριμο τόπο.Οι περισσότεροι χρήστες του Photoshop, το χρησιμοποιούν για βασικές δουλείες.Αυτές τις δουλείες, καλύπτει πλήρως το Paint.NET.Αν είστε γραφίστας και διαβάζετε το άρθρο, τότε είστε σε λάθος σημείο και μάλλον αυτό το πρόγραμμα δεν θα σας βοηθήσει.

Έχουμε λοιπόν δυνατότητα βασικής επεξεργασίας εικόνας,υποστήριξη layer, μερικά εφέ και υποστήριξη διαφόρων plug-in από την κοινότητα.
Άν είστε ανάμεσα από το Ms Paint και το Photoshop,δηλαδή αν θέλετε κάτι καλύτερο απο το MS Paint και κάτι ευκολότερο από το Photoshop, τότε θα πρέπει να το δοκιμάσετε.Για τις ανάγκες τών περισσότερων απο μας είναι το καλύτερο.Και όπως ξέρουμε δέν υπάρχει καλύτερη προσφορά απο την δωρεάν.



Περισσότερα ...

Internet Explorer 9



Κυκλοφόρησε λοιπόν η έκδοση 9 του Internet Explorer της Microsoft. Σε μια εποχή όπου και στους browsers έχουν έρθει τα πάνω κάτω.Ο Chrome είναι σήμερα οτι ήταν παλιότερα ο Firefox.Ένας σχετικά καινούργιος και ταχύς browser που πάει να γίνει ο πιο δημοφιλής. Και ο Firefox είναι σήμερα ότι ήταν παλιότερα ο Internet Explorer.Δηλαδή ο στόχος κάθε άχρηστης toolbar και addon, επειδή είναι ο browser που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι.

O Internet Explorer, αν δέν ήταν τόσο στενά συνδεδεμένος με τα Windows, δεν θα είχε το μεγάλο ποσοστό που έχει ακόμα και σήμερα.Η Microsoft τον τελευταίο καιρό καλείται να ξαναμπεί στο παιχνίδι και να αποδείξει ότι υπάρχει, σε διάφορους τομείς, που παλιότερα ήταν το μονοπώλιο.Το κάνει στα κινητά με το καινούργιο λειτουργικό και το κάνει και στους browsers με τον IE9.

Το πρώτο λάθος της MS, είναι ότι δεν υπάρχει (προς το παρών) έκδοση για τα Windows XP.Μπορεί να θέλει να τα ξεφορτωθεί μιας και τα Windows 7 είναι καλύτερα, αλλά τα περισσότερα συστήματα τρέχουν ακόμα XP.Άρα μπορούν απο τώρα να ξεχάσουν το όνειρο ότι θα δούν τον IE9 να γίνετε ο δημοφιλέστερος browser. Εάν το πρόγραμμα αποδειχτεί καλό, προφανώς θα υπάρξουν προσπάθειες μεταφοράς του σε παλιότερα λειτουργικά, όπως τα XP,από τρίτους.

Πηγαίνοντας στο πρόγραμμα τώρα θα δούμε μερικά νέα χαρακτηριστικά. Καταρχήν εμφανισιακά κλίνει πρός την λογική του Google Chrome.Δηλαδή όσο πιο απλό, τόσο καλύτερο.Σαν default, ανεβάζει την search bar, μαζί με τα tabs,δίνοντας λίγο ακόμα χώρο για τις σελίδες μας.Ο στόχος τους ήταν αυτός, μιάς και πολλές φορές έχουν τονίσει απο την MS, ότι η φιλοσοφία τους είναι η προσοχή του χρήστη να είναι στο περιεχόμενο και όχι στο λειτουργικό ή στα προγράμματα της MS.
Ο browser είναι λογικά ο πιό γρήγορος.Και χωρίς να μπούμε σε τεχνικά και βαρετά θέματα θα το καταλάβετε με την πρώτη.Επίσης σημαντικό είναι να καταναλώνει λογικά ποσά μνήμης.Γιατί τι νόημα έχει ένας ταχύτατος browser, αν γονατίζει ένα netbook με 1Gb μνήμη.Και εδώ λοιπόν ο IE9 φαίνεται να παίρνει την πρωτιά, τουλάχιστον με μια γρήγορη ματιά στον Task Manager.Αν δούμε στην παρακάτω εικόνα όπου έχουμε τον IE9 και τον Chrome να τρέχουν ένα βίντεο, βλέπουμε καθαρά την διαφορά.Κανένα από τα δύο προγράμματα δεν τρέχει κάποιο add-on.
H Microsoft κατάλαβε καλά το σημαντικότερο ζήτημα που κάνει έναν browser να αργεί.Και είναι τα add-ons.Από τα πιο χρήσιμα, μέχρι τα πιο άχρηστα, τα add-ons μπαίνουν στον browser μας, τις περισσότερες φορές χωρίς την θέληση μας. Οι περισσότεροι χρήστες, δέν ξέρουν κάν πώς να τα βγάλουν και έτσι καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι φταίει το πρόγραμμα για όλη αυτή την καθυστέρησή. Στην κατηγορία Manaage Add-ons λοιπόν, μπορείτε να δείτε ποιά έχετε και να δείτε επίσης πόσο χρόνο προσθέτουν στην εκκίνηση του browser σας.Από εκεί μπορείτε να κρατήσετε ποιά θέλετε, αλλά και να απενεργοποιήσετε, όλα αυτά που απλά μπήκαν "κατά λάθος".
H MS εκμεταλλεύεται το λειτουργικό και μας προσφέρει την δυνατότητα να φτιάξουμε συντομεύσεις των αγαπημένων μας σελίδων στην taskbar.Είναι αρκετά χρήσιμη αυτή η δυνατότητα για τις καθημερινές συνήθειες μας.

Το να ομαδοποιεί ένας browser καρτέλες είναι η πιό χρήσιμη δυνατότητα που αρχίζει να εφαρμόζεται στους browsers τελευταία. Εδώ γίνετε με χρώματα, αλλά δέν βολεύει μιας και οι τίτλοι των σελίδων μένουν στην tab bar.Η χρησιμότητα τών groups είναι,εκτός απο την ομαδοποίηση, να αδειάζουμε και χώρο.Ειλικρινά δέν μπορώ να καταλάβω γιατί εφάρμοσαν αυτό το σύστημα και επίσης δέν βρήκα κάποιο άλλο τρόπο για να κάνουμε ομαδοποίηση. Ίσως θα πρεπε να ρίξουν και μια ματιά στον Firefox και το πώς δημιουργεί groups και όχι να αποφασίσουν να κάνουν έναν καλύτερο Chrome.

Στο τέλος αυτό που μένει είναι το να κάνουμε την δουλεία μας πιο εύκολα.Σαφώς είναι γρήγορος browser και σαφώς είναι και ελαφρύς. Αλλά δεν υπάρχει κάτι άλλο που προς το παρών θα μας κάνει να αλλάξουμε και να κατεβάσουμε τον IE9. Σε σύγκριση με τον Opera, που κατα την γνώμη μου είναι ο πιο κατάλληλος browser για έναν μέτριο ή προχωρημένο χρήστη υπολογιστή, ο IE9 είναι μια κομμένη και απλή έκδοση browser.Και αν σκεφτούμε οτι ο χρόνος που περνάμε στο ίντερνετ όλο και μεγαλώνει, τότε η Microsoft θα μπορούσε να προσφέρει περισσότερα.


Περισσότερα ...

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Φτιάχνουμε την πρώτη μας εφαρμογή για το Android.

Για έναν πιο εύκολο οδηγό δείτε τον οδηγό με τον App Inventor.


To Android είναι ένα λειτουργικό σύστημα για κινητά και μικρούς υπολογιστές (Tablets συνήθως). Είναι το πιο επιτυχημένο λειτουργικό γιατί σε αντίθεση με όλα τα άλλα, είναι ανοιχτού κώδικα και είναι δωρεάν.Οι περιορισμοί που έχει σαν προϊόν είναι ελάχιστοι.Γιαυτό λοιπόν είναι πολύ λογικό αρκετοί άνθρωποι να στοχεύουν πλέον πρός το Android market, ώστε να φτιάξουν και να πουλήσουν τις εφαρμογές τους.

H βασική γλώσσα του Android είναι η Java καθώς οι περισσότερες εφαρμογές είναι γραμμένες σε αυτη την γλώσσα. Η Java όμως είναι μια δύσκολη γλώσσα και εμείς δέν έχουμε καμία όρεξη να μάθουμε μια καινούργια γλώσσα.Αντίθετα έχουμε όρεξη να φτιάξουμε μια εφαρμογή για το Android.

Σε αυτό θα μας βοηθήσει η Unity 3d. Αυτό το περιβάλλον ανάπτυξης παιχνιδιών είναι από τα πιό γνωστά εργαλεία στον τομέα του.Τα καλύτερα παιχνίδια του Iphone γίνονται με αυτό το πρόγραμμα και ήρθε η ώρα να αναπτυχθεί και στο Android.Το αν αποφασίσετε να ασχοληθείτε με την ανάπτυξη παιχνιδιών είναι μια δική σας απόφαση.Εδώ θα δούμε την πιο εύκολη δίοδο, ώστε να δούμε την εφαρμογή μας στο Android market.

Το πρώτο πράγμα που θα κάνουμε είναι να κατεβάσουμε τα εργαλεία μας.Με την δωρεάν έκδοση της Unity, μπορούμε να φτιάξουμε ένα παιχνίδι και να το εξάγουμε είτε σε Windows, είτε σε παιχνίδι για ίντερνετ browsers.Για να εξάγουμε παιχνίδι για το Android πρός το παρών χρειαζόμαστε μια άδεια.Η άδεια για το Android κοστίζει 1100 ευρώ, ποσό που φαίνεται αρκετά υψηλό.Αν όμως θέλετε να ασχοληθείτε επαγγελματικά με την ανάπτυξη και πώληση παιχνιδιών, το ποσό αυτό θα το βγάλετε πολύ γρήγορα, εφόσον το ταλέντο σας βοηθήσει στο να φτιάξετε καλές εφαρμογές.Στην περίπτωση που απλά θέλετε να μάθετε, τότε κατεβάστε την δωρεάν έκδοση της Unity και όταν έχετε κάποιο καλό παιχνίδι έτοιμο, αγοράστε την άδεια. Εμείς θα δούμε όλη την διαδικασία εδώ.Στόχος μας είναι να φτιάξουμε ένα απλό πρόγραμμα και να το δούμε να τρέχει σε ένα Android κινητό.

Λοιπόν για την ανάπτυξη εφαρμογών σε Android θα χρειαστούμε:
Τα κάνουμε εγκατάσταση με αυτή την σειρά.Τρέχουμε τον Android SDK manager και διαλέγουμε τα εξής.SDK tools revision 9,SDK platform Android 2.2,API 8 revision 2.Άν τα κάνατε εγκατάσταση όλα επίσης δέν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Το επόμενο βήμα είναι να στήσουμε έναν emulator για όσους δέν διαθέτουν Android κινητό. Πηγαίνοντας στο Virtual devices, επιλέγουμε new kai στο παράθυρο που θα βγεί γράφουμε τα εξής.

Σάν όνομα, ένα όνομα που θέλετε, σαν target το Android 2.2  - Api level 8.Το size δέν μας ενδιαφέρει οπότε μια τιμή 512 είναι αρκετή.Στο skin διαλέγουμε την ανάλυση της οθόνης.Για να κάνουμε τα πράγματα εύκολα, ας διαλέξουμε την QVGA όπου είναι μια κλασσική ανάλυση (320x240).Περισσότερες αναλύσεις έχω απο κάτω: 

QQVGA (160×120)
HQVGA (240×160)
QVGA (320×240)
WQVGA (432×240)
HVGA (480×320)
VGA (640×480)
WVGA (800×480)
FWVGA (854×480)
SVGA (800×600)
WSVGA (1024×576)
     
Δέν θέλουμε κάτι άλλο απο εδώ.Ας πατήσουμε οκ και στον μάνατζερ, άς επιλέξουμε τον emulator μας και ας τον αρχίσουμε πατώντας "start".O emulator είναι αρκετά αργός αλλά όταν φορτώσει θα έχετε ένα πλήρως λειτουργικό Android 2.2.Μπορείτε να φορτώσετε και το 2.3 αλλά για λόγους συμβατότητας θα μείνουμε στο 2.2.

Άς περάσουμε στην Unity.Θα δημιουργήσουμε ένα καινούργιο project.Στον wizard που ακολουθεί θα δούμε αρκετά πακέτα που μας προσφέρει για να συμπεριλάβουμε στην εφαρμογή μας.Τα κινητά δέν είναι σε καμιά περίπτωση ικανά να παράγουν τα γραφικά του υπολογιστή.Γιαυτό δέν μπορούμε να προσθέσουμε δυνατότητες που θα έπαιζαν άνετα στον υπολογιστή μας.Τσεκάρετε το πακέτο "Standard Assets(Mobile).UnityPackage. Εδώ περιέχονται αρκετά βοηθήματα για την εργασία μας.
Πριν συνεχίσουμε να πούμε δυο λόγια για την Unity.Η Unity λοιπόν είναι ένα πρόγραμμα ανάπτυξης παιχνιδίων. Υποστηρίζει κάποιες γλώσσες προγραμματισμού, όπως Boo,C# και Javascript. H ιδέα είναι απλή.Εισάγετε ή δημιουργήτε μοντέλα και "κολλάτε" σε αυτά script συμπεριφοράς.Απο τις επιλογές για τον προγραμματισμό τών script ή Javascript φαίνεται η πίο εύκολη λύση.Εκτος αν ξέρετε C#.H Unity δέν είναι ενα πρόγραμμα που θα μάθουμε σε μία μέρα.Απαιτεί αρκετές ώρες μελέτης. 

Το πρόγραμμα μας θα είναι αρκετά απλό.Σίγουρα όμως πιο εντυπωσιακό απο το "Hello world" που κάναμε για το Iphone. Το turbosquid έχει ένα πολύ ωραίο 3d μοντέλο με την μασκότ του Android.Αυτό θα χρησιμοποιήσω εδώ.Εσείς μπορείτε να βάλετε οτι θέλετε.Αυτό λοιπόν το αντικείμενο απλά θα το περιστρέφουμε στην οθόνη με ένα απλό script.

Το αποτέλεσμα μπορείτε να το δείτε στον browser σας απο εδώ. AndroidExample.unity3d 
Αν δέν έχετε τon Unity 3d player, πρέπει να τον κάνετε εγκατάσταση για να παίζετε παιχνίδια απο την Unity στον browser σας. http://unity3d.com/webplayer/

Αν δέν έχετε δουλέψει με κάποιον 3d editor το περιβάλλον του Unity μάλλον θα σας φανεί βουνό. Eίναι όμως αρκετά απλός όταν καταλάβετε τα βασικά.Μακάρι να μπορούσα να εξηγήσω περισσότερα πράγματα αλλά θα πρέπει να ψάξετε στον ίντερνετ, για να βρείτε κάποια video tutorials με τα βασικά του προγράμματος.

Εγώ απλά θα εισάγω το μοντέλο μου με την μασκότ του Android, θα δημιουργήσω ένα directional light για να φωτίσω το μοντέλο και θα δημιουργήσω ένα νέο script.Σε αυτό το script θα πώ στο μοντέλο μου να περιστρέφετε στον άξονα y και z.

function Update () {
transform.Rotate(0,1,1);
}

H function update() εκτελείτε σε κάθε frame και περιστρέφει το μοντέλο στον άξονα  y και z κατά 1.Αυτό το κολλάμε στο μοντέλο μας, κάνοντας drag and drop απο το project στο όνομα του μοντέου στο Hierarchy.Aς τεστάρουμε το πρόγραμμα μας πατώντας το "play".

Αν όλα πήγαν καλά, είναι η ώρα να μετατρέψουμε την εφαρμογή μας για το Android.Από το file πάμε build settings και άν έχουμε την άδεια επιλέγουμε Android.Αλλιώς μπορείτε να το εξάγετε σε .exe για τα windows.Στην περίπτωση του Android πατάμε πρώτα "player settings" και στο μενού που θα βγεί αλλάζουμε το indentification | bundle identifier σε κάποιο όνομα πχ (com.apple.a) (Οι αριθμοί αδειών είναι κοινοί για google και apple).Στήν περίπτωση που θα δοκιμάσουμε την εφαρμογή σε emulator τότε αλλάζουμε το Device filter σε Universal.

Πατώντας "build and run" η Unity θα βρεί τον emulator μας και θα τρέξει το πρόγραμμα.Αν όλα γίναν σωστά θα δείτε την μασκότ του Android να περιστρέφετε στην οθόνη του emulator.

Εδώ ουσιαστικά έχουμε τελειώσει.Πρίν όμως κλείσουμε το άρθρο καλό είναι να δώσουμε και μερικές οδηγίες γιαυτούς που έχουν Android κινητά και θέλουν να περάσουν την εφαρμογή στο κινητό τους.Στο φάκελο tools του Android SDK, βρίσκεται ένα πολύ χρήσιμο .exe με το όνομα adb.Αυτό το προγραμματάκι είναι μια εφαρμογή κονσόλας, οπότε μην το τρέξετε.Αντίθετα πατήστε shift και δεξί κλίκ κάπου στο περιθώριο του φακέλου tools και επιλέξτε "Open command window here".Αυτο θα ανοίξει ενα command prompt με path το tools του Android SDK.(Το παραπάνω λειτουργεί μόνο σε Windows 7).Για παλιότερα Windows πάτε με cd στον φάκελο.

Για να δούμε τις Αndroid συσκευές μας στον υπολογιστή, δίνουμε την εντολή adb devices.Αν έχουμε συνδέσει την συσκευή και έχουμε drivers τότε θα επιστρέψει ένα μήνυμα με την συσκευή μας.Στην συνέχεια με την εντολή adb install μπορούμε να γράψουμε την εφαρμογή στο κινητό.
H εφαρμογή μας έτρεξε κανονικά στον emulator.Από εδώ μπορούμε να αρχίσουμε και να δημιουργήσουμε κάτι πιο ενδιαφέρον.Προς το παρών όμως νομίζω οτι καλύψαμε το πιο σημαντικό κομμάτι.Να δημιουργήσουμε και να εισάγουμε την δική μας εφαρμογή στο κινητό μας.

Θά θελα πολύ να γράψω περισσότερα άρθρα για την Unity.Και πιστεύω στο μέλλον να το κάνω.Απλά είναι καλύτερο για τέτοιες εργασίες να βλέπετε κάποιο βίντεο παρά να διαβάζετε ένα κείμενο με εικόνες. 



Περισσότερα ...

Pick of the week - FBreader.


Ένας πολύ καλός reader για ebooks που θα δούμε, είναι ο FBreader. Αν και η καλύτερη έκδοση του υπάρχει για τις Linux διανομές και στα Windows παραμένει ένας πολύ καλός reader.Υποστηρίζει πάρα πολλά αρχεία (pdf,epub,fb2,openreader,djvu,odt...). Η έκδοση για Windows δέν υποστηρίζει pdf πρός το παρών.
Η καλύτερη δυνατότητα του προγράμματος είναι οτι μπορούμε να ψάξουμε και να κατεβάσουμε βιβλία δωρεάν, μιας και αυτά έχουν την creative commons άδεια.Ειδικά στην περιοχή των Feedbooks θα βρείτε πολλά κλασικά βιβλία να διαβάσετε.

Τo FBreader είναι ακόμα ένα καινούργιο πρόγραμμα (έκδοση 0.12) και πολλές δυνατότητες θα προστεθούν στο μέλλον. Υπάρχει επίσης και σε εκδόσεις για Android τηλέφωνα και για κάποιες άλλες όχι τόσο γνωστές συσκευές.



Περισσότερα ...

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Pick of the week - Findsubtitles 1.0


Το να βρείς υπότιτλους για μια ταινία μπορεί μερικές φορές να γίνει μια πού δύσκολη και χρονοβόρα δουλεία. Ένας φίλος, μου σύστησε τον Bs player, όπου φορτώνοντας την ταινία αναζητά αυτόματα υπότιτλους από κάποια πηγή.Φαίνεται να δουλεύει καλά στις περισσότερες περιπτώσεις αλλά, πρώτον δεν είναι δωρεάν και δεύτερον έχει μόνο μια πηγή όπου ψάχνει για υπότιτλους.Λίγο που το έψαξα δεν είδα καμία επιλογή ώστε να προσθέτουμε επιπλέον πηγές σε περίπτωση που μία πηγή δέν έχει τους υπότιτλους που ψάχνουμε.

Το Findsubtitles.com προσφέρει ένα δωρεάν πρόγραμμα που αναζητά υπότιτλους για τα βίντεο μας και ψάχνει σε πολλές πηγές.Η διαδικασία είναι πολύ απλή.Απλά κάνουμε δεξί κλικ στην ταινία μας και στο μενου που βγαίνει επιλέγουμε σε ποια γλώσσα θέλουμε να βρούμε υπότιτλους για την ταινία μας. Και εδώ δέν υπάρχει κάποια επιλογή για να προσθέσουμε παραπάνω πηγές, αλλά μπορούμε απλά να εμπιστευτούμε τα λόγια τών προγραμματιστών που λένε οτι το πρόγραμμα ψάχνει στις μεγαλύτερες βάσεις δεδομένων στο ίντερνετ για να βρει υπότιτλους.

Το θεωρώ πολύ πιο πρακτικό, απο το να χρησιμοποιώ έναν μέτριο video player μόνο και μόνο για να μου βρίσκει τους υπότιτλους αυτόματα. Αν σας αρέσει η ιδέα κατεβάστε το για να το δοκιμάσετε.


Περισσότερα ...

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Pick of the week - Sculptris



Όσοι έχετε ασχοληθεί με 3D προγράμματα (3ds max, Maya...), θα έχετε παρατηρήσει πώς ενώ είναι σχετικά εύκολο να φτιάξουμε μοντέλα τα οποία βασίζονται σε primitives (κύβος,σφαίρα ...), είναι πολύ δύσκολο να φτιάξουμε ανθρώπινα μοντέλα.Βέβαια μπορούμε να αφιερώσουμε αρκετό χρόνο μαθαίνοντας τον τρόπο, αλλά σήμερα θα δούμε μια πιο εύκολη λύση.

Ο ωραιότερος τρόπος για να δουλεύει κανείς με τέτοια προγράμματα, είναι να υπάρχει και μια αίσθηση παιχνιδιού, την ώρα που δημιουργεί κάτι. Και η δουλεία των προγραμματιστών του κάθε προγράμματος είναι να μη μεταφέρουν τα προβλήματα τους στον χρήστη, αλλά να βγάλουν απο μπροστά του, κάθε τεχνικό εμπόδιο και να τον αφήσουν μόνο να σκέφτεται πώς θα πετύχει αυτό που θέλει.


Ένα τέτοιο πρόγραμμα είναι το Sculptris. Ένα πρόγραμμα που μπορείς να κάτσεις να ασχοληθείς μαζί του γιατί προσφέρει έναν εύκολο και διασκεδαστικό τρόπο να υλοποιήσεις αυτό που έχεις στο μυαλό σου. Το Sculptris λοιπόν γίνετε το εργαλείο μας για να φτιάξουμε ανθρώπινα μοντέλα.Με πολύ απλά εργαλεία και με την χρήση του ποντικιού, μπορούμε να "πλάσουμε" ένα πρόσωπο ή κάποιο ολόκληρο μοντέλο όπως θέλουμε εμείς, σαν να ήμασταν αγγειοπλάστες.Στην συνέχεια μπορούμε να το εξάγουμε σε .Obj αρχείο και να το εισάγουμε σε κάποιο 3d πρόγραμμα ή σε ένα παιχνίδι.
Το Sculptris παράγει μοντέλα με πολλά πολύγωνα, γιαυτό πρέπει να μειώσετε τον αριθμό τους αν θέλετε να τα εισάγετε σε κάποιο παιχνίδι που φτιάχνετε.Όπως και τα περισσότερα προγράμματα σε αυτή την στήλη, είναι δωρεάν. Κατεβάστε το και παίξτε μαζί του ακόμα κιαν δεν σας ενδιαφέρει η κατασκευή 3d μοντέλων.



Εδώ είναι ένα εισαγωγικό βίντεο για το πώς θα ξεκινήσετε.

Περισσότερα ...

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Μπράβο στην Forthnet για το livestream.




Όσοι έχετε κάποια σύνδεση DSL ίντερνετ στη Forthnet, μπορείτε πλέον να βλέπετε δωρεάν αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος, μέσω streaming video. Πηγαίνοντας στην σελίδα http://www.novasports.gr/ και μετά στην επιλογή του μενού live streaming, μπορείτε να διαλέξετε τον αγώνα που θέλετε και να τον παρακολουθήσετε.

Σε περίπτωση που έχετε κάποιο παλιότερο λειτουργικό, αναβαθμίστε τον windows media player από την σελίδα της Microsoft http://windows.microsoft.com/en-US/windows/downloads/windows-media-player



Περισσότερα ...
 

Copyright © panosdk Design by BTDesigner | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger