Όσοι έχετε ασχοληθεί με 3D προγράμματα (3ds max, Maya...), θα έχετε παρατηρήσει πώς ενώ είναι σχετικά εύκολο να φτιάξουμε μοντέλα τα οποία βασίζονται σε primitives (κύβος,σφαίρα ...), είναι πολύ δύσκολο να φτιάξουμε ανθρώπινα μοντέλα.Βέβαια μπορούμε να αφιερώσουμε αρκετό χρόνο μαθαίνοντας τον τρόπο, αλλά σήμερα θα δούμε μια πιο εύκολη λύση.
Ο ωραιότερος τρόπος για να δουλεύει κανείς με τέτοια προγράμματα, είναι να υπάρχει και μια αίσθηση παιχνιδιού, την ώρα που δημιουργεί κάτι. Και η δουλεία των προγραμματιστών του κάθε προγράμματος είναι να μη μεταφέρουν τα προβλήματα τους στον χρήστη, αλλά να βγάλουν απο μπροστά του, κάθε τεχνικό εμπόδιο και να τον αφήσουν μόνο να σκέφτεται πώς θα πετύχει αυτό που θέλει.
Ένα τέτοιο πρόγραμμα είναι το Sculptris. Ένα πρόγραμμα που μπορείς να κάτσεις να ασχοληθείς μαζί του γιατί προσφέρει έναν εύκολο και διασκεδαστικό τρόπο να υλοποιήσεις αυτό που έχεις στο μυαλό σου. Το Sculptris λοιπόν γίνετε το εργαλείο μας για να φτιάξουμε ανθρώπινα μοντέλα.Με πολύ απλά εργαλεία και με την χρήση του ποντικιού, μπορούμε να "πλάσουμε" ένα πρόσωπο ή κάποιο ολόκληρο μοντέλο όπως θέλουμε εμείς, σαν να ήμασταν αγγειοπλάστες.Στην συνέχεια μπορούμε να το εξάγουμε σε .Obj αρχείο και να το εισάγουμε σε κάποιο 3d πρόγραμμα ή σε ένα παιχνίδι.
Το Sculptris παράγει μοντέλα με πολλά πολύγωνα, γιαυτό πρέπει να μειώσετε τον αριθμό τους αν θέλετε να τα εισάγετε σε κάποιο παιχνίδι που φτιάχνετε.Όπως και τα περισσότερα προγράμματα σε αυτή την στήλη, είναι δωρεάν. Κατεβάστε το και παίξτε μαζί του ακόμα κιαν δεν σας ενδιαφέρει η κατασκευή 3d μοντέλων.
Εδώ είναι ένα εισαγωγικό βίντεο για το πώς θα ξεκινήσετε.