Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Ελέγξτε τον υπολογιστή σας απο το twitter.

Ένα πράγμα που ίσως να μην ξέρατε είναι οτι μπορούμε να ελέγξουμε τον υπολογιστή μας μέσω Twitter.Η ιδέα έρχεται από ένα πολύ ωραίο βίντεο του www.tinkernut.com. Εδώ θα κλείσουμε τον υπολογιστή μας μέσω twitter. Οπότε όπως καταλάβατε με ένα κινητό και ένα twitter λογαριασμό μπορείτε να στέλνετε εντολές απο μακριά, στον υπολογιστή σας.

Πάμε λοιπόν γρήγορα στο tweetmypc.codeplex.com/ και κατεβάζουμε το tweetmypc. Το κάνουμε εγκατάσταση και πάμε λίγο να πούμε δύο λόγια για το πρόγραμμα. Το πρόγραμμα εκτελείτε στον υπολογιστή μας και κάθε ένα λεπτό “ακούει” το twitter για να δεί μήπως γράψαμε κάποια εντολή. Μερικές από τις εντολές είναι οι εξής :

Shutdown
Lock
Physhical memory
Virtual memory
Ip
Standby
Hibernate
Screenshot
Getprocesslist
Kill
Download


Καταλαβαίνετε πάνω κάτω τι μπορεί να κάνουν. Ας δοκιμάσουμε την getprocesslist τώρα μιας και δεν θέλω να κλείνω ή να κάνω επανεκκίνηση τον υπολογιστή μου τώρα.

Γράφω στο Twitter την εντολή και ...

παίρνω απάντηση οτι μου έχει σταλεί στο mail μου ένα έγγραφο με όλες τις processes που τρέχουν τώρα στον υπολογιστή μου.


Νομίζω οτι δέν έχω να πώ περισσότερα. Απλά κατεβάστε το πρόγραμμα και πειραματιστείτε. Αξίζει τον κόπο πραγματικά.
 

Copyright © panosdk Design by BTDesigner | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger