Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Απάντηση στον μάκη.

Kalispera! Me lene Maki kai eimai 34 xronwn... gnwrizw kapoia pragmata apo pliroforiki kai thelw siga siga na ftiaksw efarmoges android gia kinita etsi wste na arxisw na bgazw kapoia xrimata...katebasa apo to internet to sdk , to eclipse...alla kai to android studio...alloi mou lene oti to kalytero site gia na ftiaksw apps einai to xamarin...esy ti les? epeidi se blepw oti eisai poly psagmenos...den kserw Java...mporw na ftiaksw kati me kapoio programma pou na ta kanei pio aytomatopoihmena? kai egw na asxolithw me to dimiourgiko kommati?

Μάκη δεν ασχολούμαι με android εφαρμογές γιατί δεν μου μένει χρόνος. Το πρώτο που έχω να σου πώ, είναι οτι δεν είναι τόσο εύκολο να βγάλεις λεφτά μέσω του store. Κάποια στιγμή μπορεί, αλλά όπως και με όλα τα πράγματα, θέλει υπομονή μέχρι να φτάσεις στο επίπεδο του να μπορείς να περάσεις την ιδέα σου σε πρόγραμμα. 
Αν δεν ξέρεις προγραμματισμό, άρχισε να μαθαίνεις μια γλώσσα (python ας πούμε) και ασχολήσου παράλληλα με το app inventor για τα βασικά. http://panospage.blogspot.com/2013/03/android-app-inventor.htm
Αν ξέρεις προγραμματισμό και δεν θές να ασχοληθείς με java, έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για το Kivy που δουλεύει με python. http://kivy.org/Επίσης έχω δοκιμάσει την basic4android καθώς και το livecode. Ειδικά το livecode μου άρεσε πάρα πολύ. Έχω γράψει ένα άρθρο πάνω σε αυτό. Προγραμματίζεις μια εφαρμογή και την εξάγεις για windows,mac,linux,android,ios. Σε μια πολύ απλή γλώσσα προγραμματισμού. Και είναι και δωρεάν. 
Επαγγελματικά όμως, δεν βλέπω άλλο δρόμο, μιας και το android μιλάει σε java. Όποτε όπως καταλαβαίνω είναι κάπως μονόδρομος. 
Ίσως υπάρχει κάτι καλύτερο. Ειλικρινά δεν ξέρω ποιό είναι τώρα το πιο "βολικό" μέσο για ανάπτυξη σε android, μιας και δεν τα παρακολουθώ. Για μένα που απλά γράφω μια εφαρμογή τον χρόνο για δική μου ανάγκη ή "παιχνίδι", τα εργαλεία αυτά φτάνουν και περισσεύουν.

 

Copyright © panosdk Design by BTDesigner | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger